SIGN UP FOR THE BREITBART EMAIL NEWSLETTER

Associated Press Finally Covers Spike Lee Story

Associated Press Finally Covers Spike Lee Story

A good faith search of the various wire services, including the AP and Reuters, reveals that, apparently, it wasn’t until director/activist Spike Lee apologized yesterday for re-tweeting the wrong address, that the same AP currently obsessing over the Trayvon Martin case finally found the Lee story worth covering (see below). 

This isn’t bias, this is a cover up.

—–

(AP) Spike Lee apologizes for retweeting wrong address
SANFORD, Fla.
Spike Lee has apologized to a Florida couple who say they were forced to leave their home when a Twitter posting that the director helped spread listed their address as that of a man who shot an unarmed teenager.

Elaine and David McClain are in their 70s and say they have a son named William George Zimmerman who lived in their Sanford-area home in the mid-1990s. They say he is no relation to 28-year-old George Zimmerman who killed 17-year-old Trayvon Martin on Feb. 26.

The killing has touched off widespread public outrage and protests across the country, including from Lee and other celebrities, because Zimmerman was not arrested. He says he acted in self-defense.

Lee tweeted late Wednesday: “I Deeply Apologize To The McClain Family For Retweeting Their Address. It Was A Mistake. Please Leave The McClain’s In Peace.”

P.S. DO YOU WANT MORE ARTICLES
LIKE THIS ONE DELIVERED RIGHT TO YOUR INBOX?
SIGN UP FOR THE DAILY BREITBART NEWSLETTER.


Comment count on this article reflects comments made on Breitbart.com and Facebook. Visit Breitbart's Facebook Page.

SIGN UP FOR THE OFFICIAL
BREITBART EMAIL NEWSLETTER

GET TODAY'S TOP NEWS DELIVERED RIGHT TO YOUR INBOX

I don't want to get today's top news.

x