SIGN UP FOR THE BREITBART EMAIL NEWSLETTER

Ed Schultz Joins Government-Owned Russia Today Network

Last year, MSNBC dumped Ed Shultz, the low-rated, left-wing loudmouth who had been part of the cable news network’s  primetime line-up. With Al Jazeera America going out of business, that left only one place for the Central Government-loving Schultz to land, and land he has with Russia Today (RT), a network owned and operated by the Russian government.

Schultz’s RT show will debut later this month with a weekday, primetime slot. According to this video, Vladmir Putin’s newest employee with use his show to focus on the issues that most affect “working Americans.”

Let’s give Schultz credit for being honest. Just like the rest of his DC Media colleagues, we always knew he was a tool of the state. At least he’s no longer hiding it.

 

Follow John Nolte on Twitter @NolteNC               

P.S. DO YOU WANT MORE ARTICLES
LIKE THIS ONE DELIVERED RIGHT TO YOUR INBOX?
SIGN UP FOR THE DAILY BREITBART NEWSLETTER.


Comment count on this article reflects comments made on Breitbart.com and Facebook. Visit Breitbart's Facebook Page.

SIGN UP FOR THE OFFICIAL
BREITBART EMAIL NEWSLETTER

GET TODAY'S TOP NEWS DELIVERED RIGHT TO YOUR INBOX

I don't want to get today's top news.

x