Ed Schultz Joins Government-Owned Russia Today Network


Last year, MSNBC dumped Ed Shultz, the low-rated, left-wing loudmouth who had been part of the cable news network’s  primetime line-up. With Al Jazeera America going out of business, that left only one place for the Central Government-loving Schultz to land, and land he has with Russia Today (RT), a network owned and operated by the Russian government.

Schultz’s RT show will debut later this month with a weekday, primetime slot. According to this video, Vladmir Putin’s newest employee with use his show to focus on the issues that most affect “working Americans.”

Let’s give Schultz credit for being honest. Just like the rest of his DC Media colleagues, we always knew he was a tool of the state. At least he’s no longer hiding it.


Follow John Nolte on Twitter @NolteNC               


Please let us know if you're having issues with commenting.