SIGN UP FOR THE BREITBART EMAIL NEWSLETTER

Daily Caller: Washington Post Omitted Key Facts About Bannon and GAI

Richard Pollack reports at the Daily Caller:

Washington Post reporter Robert O’Harrow’s Wednesday story on Bannon’s relationship with GAI — which Bannon helped found in 2012, serving as its chairman — and Breitbart withheld some key facts.

Left out of O’Harrow’s story is the fact nonprofit news organizations across the ideological spectrum have relationships with other news outlets. It’s not uncommon for news executives like Bannon to wear two journalistic hats at the same time.

As an example, the Poynter Institute, a liberal nonprofit organization, owns the for-profit Tampa Bay Times newspaper and the “fact-checking” outlet called PolitiFact. Paul C. Tash, Poynter’s chairman, simultaneously serves as the Times Publishing Company Publisher, plus he oversees the Institute’s International Fact-Checking Network (IFCN) as well as PolitiFact.

Read the rest here.

P.S. DO YOU WANT MORE ARTICLES
LIKE THIS ONE DELIVERED RIGHT TO YOUR INBOX?
SIGN UP FOR THE DAILY BREITBART NEWSLETTER.


Comment count on this article reflects comments made on Breitbart.com and Facebook. Visit Breitbart's Facebook Page.

SIGN UP FOR THE OFFICIAL
BREITBART EMAIL NEWSLETTER

GET TODAY'S TOP NEWS DELIVERED RIGHT TO YOUR INBOX

I don't want to get today's top news.

x